Pedagogiczny kontekst orientacji merkantylnej młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych Pedagogical context of mercantile orientation of the youth active in social media
Publikacja dotyczy teoretycznych rozważań na temat orientacji merkantylnej młodzieży aktywnej w mediach społecznościowych. Przedstawiono teoretyczne aspekty pedagogiki w kontekście oddziaływania mediów na człowieka. Zinterpretowano zjawisko cyberkultury występującej w przestrzeni mediów społecznościowych. Poddano analizie problematykę orientacji merkantylnej oraz zdefiniowano jej rolę w kształtowaniu postaw młodzieży w relacji z mediami społecznościowymi.
The publication concerns theoretical considerations on the mercantile orientation of active youth in social media. The theoretical aspects of pedagogy in the context of the impact of the media on people are presented. The phenomenon of cyberculture appearing in the social media space was interpreted. The mercantile orientation was analyzed and its role in shaping young people's attitudes in relation to social media was defined.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00