Children from dysfunctional families are a permanent element of social life. It arouses anxiety. It makes us think about the essence of humanity . It is also an object of research in many fields of knowledge. They show its causes and effects. This article presents the results of own research on the basis of the problem and on the attitudes of female students of pedagogy towards orphaned children. Their knowledge is piecemeal and derived from the mass media. According to the female students consider an orphaned child and their biological parents have features that are valued in a negative way, not promising development and life of high-quality.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00