Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogy, governance and moral judgement

Tytuł:
Pedagogy, governance and moral judgement
Autorzy:
Lisbeth, Nielsen,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/892973.pdf
Data publikacji:
2018-09-04
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
pedagogy
governance
moral judgement
social pedagogy
neoliberalism
Źródło:
Papers of Social Pedagogy; 2018, 9(2); 40-54
2392-3083
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article wants to show how it influences pedagogues’ judgement when models of governance are implemented in residences where children and young people are placed. Foucault’s concept of gov-ernmentality is used (Foucault, 1988) and explains how these models of governance result in peda-gogues altering their conception of what a good pedagogue is and what they do. The article then argues for the existence of a correlation between implementation of models of governance and an influence on pedagogues’ judgement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies