Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problem autonomii kształcenia w pedagogice Paula Natorpa

Tytuł:
Problem autonomii kształcenia w pedagogice Paula Natorpa
Autorzy:
Wojciech, Hanuszkiewicz,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/892657.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2017, 62(1 (243)); 102-111
0023-5938
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the idea of the autonomy of self-formation (Bildung) as the guiding idea of Natorp’s pedagogy. In his late texts, the author modifies this idea. Using the distinction made by Sergius Hessen, one can show that Natorp moves on from the abstract notion of autonomy to autonomy as completeness. This transition triggers a very strong critical potential of Natorp’s project. The aim of the article is to show this potential.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies