Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O informacji zwrotnej i jej relacjach z uczeniem się. Ku dydaktycznej refleksji nad perspektywą zmiany w kształceniu akademickim w Polsce

Tytuł:
O informacji zwrotnej i jej relacjach z uczeniem się. Ku dydaktycznej refleksji nad perspektywą zmiany w kształceniu akademickim w Polsce
Autorzy:
Grażyna, Szyling,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/892603.pdf
Data publikacji:
2018-11-15
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
feedback
learning
tertiary education
setting learning goals
paradigmatic change in academic didactics
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2018, 63(3 (249)); 122-137
0023-5938
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the considerations undertaken in the text I focus on the popular model of feedback, which is assigned the power of transforming teaching into effective learning. I assume that feedback – similarly to each didactic activity or means – is a social and cultural construct, and this is why in the analyses I refer to the multiplicity of theoretical educational concepts and the practical dimension and social context of tertiary education. This embeds the approach taken in the interpretative reasoning on didactics and the critical view on the considerations implemented. Results from the analyses problematise many didactic issues related to feedback, particularly the fact that they reflect its complex relationships with the establishment of educational objectives and limitations in it being associated with the creation of students’ cognitive autonomy. I do not determine the direction of changes that might occur in the Polish tertiary education, yet I draw attention to it being strongly rooted in normative didactics, solidified by adopted system solutions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies