Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy filozofia dla dzieci jest filozofią?

Tytuł:
Czy filozofia dla dzieci jest filozofią?
Autorzy:
Andrea, Folkierska,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/892197.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
philosophy for children
hermeneutics
Arendt
Gadamer
thinking
reasoning
school education
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2015, 60(2 (236)); 146-162
0023-5938
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to examine the philosophical value of the famous and widespread American educational project of the “Philosophy in the Classroom”. To fulfil this task, the author analyses the key concepts and the basic premises of the project in terms of their consistency and philosophical background. The critique is embedded in the conceptual framework of Hannah Arendt’s political philosophy as well as of Hans-Georg Gadamer’s philosophical hermeneutics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies