Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Akademickie ocenianie i jego niezamierzone konsekwencje. Od wymiaru ukrytego do nowej kultury oceniania

Tytuł:
Akademickie ocenianie i jego niezamierzone konsekwencje. Od wymiaru ukrytego do nowej kultury oceniania
Autorzy:
Dorota, Pauluk,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/892058.pdf
Data publikacji:
2019-08-20
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
assessment
student
hidden curriculum
approach to learning
Źródło:
Kwartalnik Pedagogiczny; 2019, 64(2 (252)); 86-101
0023-5938
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to present selected aspects of academic assessment as an element of a hidden curriculum. Based on the literature on the subject, the results of the research will be presented showing how the assessment system, deep rooted in educational environment, generates unplanned educational outcomes, including a surface approach to learning and various strategies of coping. Proposals of alternative solutions in evaluation procedures will be presented, involving active involvement of students in designing, managing and checking the effects of their own work. The new assessment culture should support the learning process and reduce the gap between the explicit and hidden curriculum.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies