Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Education, Dialogue and Hermeneutics, ed. Paul Fairfield (Continuum, New York, 2010)

Tytuł:
Education, Dialogue and Hermeneutics, ed. Paul Fairfield (Continuum, New York, 2010)
Autorzy:
J, Shuster, Daniel
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/891972.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
Paul Fairfield
Źródło:
Kultura Pedagogiczna. Międzynarodowe Pismo Pedagogiczne; 2015, 02(1); 93-99
2391-9175
2450-1816
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
-

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies