Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(Un)safe screen time? Critical theoretical-empirical analysis

Tytuł:
(Un)safe screen time? Critical theoretical-empirical analysis
Autorzy:
Izabela, Mikolajewska,
Agata, Mikolajewska,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/890423.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
screen time
media literacy
Źródło:
International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies; 2016, 3(2); 47-52
2392-0092
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The fundamental source of the reflection make up the theoretical-empirical data referring to a phenomenon, which in the era of technological progress is of particular importance: the phenomenon of screen time. Besides defining the key term screen time refers to all activities done in front of a screen. This includes: using a computer, watching TV, playing video games (Kaneshiro, 2015), the paper provides an overview of research results concerning the opportunities and threats arising from the use of new media, as well as recommendations for education on the need for media literacy among the younger generation (Szkudlarek, 1999; Tanaś, 2010, 2011).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies