Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

When professionals listen: parents as co-producers of knowledge

Tytuł:
When professionals listen: parents as co-producers of knowledge
Autorzy:
Carmel, Borg,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/890385.pdf
Data publikacji:
2020-10-12
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
parental practice
knowledge production
ECTS
EU policy
education
Malta
Źródło:
International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies; 2020, 7(1); 100-105
2392-0092
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Many professionals I have taught in the past twenty years complained that classes are too theoretical and far removed from reality. They were generally correct in their assessment. Frustrated by my active participation in the pedagogical status quo, a few years ago I decided to rapture the cycle of pedagogical passivity by engaging parents as active participants in conversations with students. These intermittent attempts have now developed into an eight ECTS study-unit that will create a community of learning and practice committed to welding critical reflection with action.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies