Tytuł pozycji:
Turystyka wiejska - Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
- Tytuł:
-
Turystyka wiejska - Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
Rural tourism - Pomorze 2013. Economic and marketing management issues
- Autorzy:
-
Feczko, J.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888279.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zachowania konsumenckie turystów mieszkańców Pomorza (Polska 2013) w zakresie
turystyki wiejskiej w tym samym regionie są kształtowane przez ich postawy i preferencje: ich badania
określiły elementy rozwoju zarządzania marketingowego gospodarką turystyczną wiejską. Poprzez
zarządzanie marketingowe produkty turystyczne powinny być różnicowane i wzbogacane na bazie
endogenicznych walorów regionu. W polityce cenowej pomocnym są wielorakie sposoby aktywizacji
sprzedaży, w komunikacji marketingowej użytecznym są nie – i standardowe narzędzia promocji.
Zarządzanie turystyką wiejską wymaga wiedzy i stosowania mechanizmów ekonomicznych, treści i
technik zarządzania marketingowego.
Consumers behaviour of tourists inhabitants of Pomorze (Poland 2013) in the
scope of rural tourism in the same region were determined by their attitudes and
preferences. The results of the their research described the elements of marketing
management development of rural tourism economy. Via marketing management,
tourism products should be diversified and enriched on the basis of endogenous regional
assets. The pricing policy can use multiple methods to activate sales; standard and nonstandard
promotional tools are useful in marketing communications. Management of
rural tourism facilities requires in-depth knowledge and application of the economic,
content and marketing management techniques.