Tytuł pozycji:
Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
- Tytuł:
-
Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
The role of Facebook posts in marketing communication of food industry enterprises
- Autorzy:
-
Strzebicki, D.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888214.pdf
- Data publikacji:
-
2018
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2018, 19[68]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie