Article presents the concept of marketing-mix in manufacturing companies. Under this idea, it is
possible to specify at least four basic components: product, promotion, distribution and price.
Each element could be taken into account to a greater or lesser degree in business operations, but
it is always the essence of marketing. It is understood that in order to achieve a particular purpose
companies have to use various combinations of tools and marketing activities to achieve maximum
profit or sales. This article attempts to characteristics of the two companies marketing food
products (case study). The study focuses attention on promotional activities and its importance in
the field of marketing, for example, two companies Agros Nova and Frito-Lay.
W artykule zaprezentowano koncepcję marketingu-mix w działalności przedsiębiorstw
produkcyjnych. W ramach tej idei można wyszczególnić, co najmniej cztery podstawowe
składniki: produkt, promocję, dystrybucję oraz cenę. Każdy element może być brany pod uwagę w
większym lub mniejszym stopniu podczas działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, ale zawsze
stanowi istotę marketingu. Dla osiągnięcia określonego celu firmy, stosować należy różne
kombinacje narzędzi i działań marketingowych zmierzających do osiągnięcia maksymalnego
zysku czy sprzedaży. W artykule podjęto próbę charakterystyki działań marketingowych dwóch
firm spożywczych (case study).W pracy skupiono uwagę na działalności promocyjnej i jej
znaczeniu w sferze marketingu, na przykładzie przedsiębiorstw Agros Nova oraz Frito-Lay.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00