Tytuł pozycji:
Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A.
- Tytuł:
-
Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A.
Efficiency of standard form promotion on market of dairy products on example of enterprises Bakoma S.A.
- Autorzy:
-
Jastrzebska, S.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/887886.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule analizie poddano narzędzia promocji stosowane w branży mleczarskiej na
przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A. Przeprowadzone badania ukazują wpływ działalności
marketingowej przedsiębiorstwa na zachowania zakupowe konsumentów oraz pozycję marki na tle
konkurencji. Obejmuje on również przedstawienie ogólnych zagadnień związanych z
marketingiem, a w szczególności marketingiem produktów spożywczych, jak również zawiera opis
poszczególnych elementów promocji i ich znaczenie w tworzeniu wizerunku firmy. Artykuł
obejmuje opis sektora mleczarskiego w Polsce oraz jego zmiany, a także przedstawienie
działalności firmy Bakoma S.A., z ukierunkowaniem na aktywność promocyjną.
In the article we analyzed promotion tools used by the dairy industry in the example
companies Bakoma S.A. carried out studies show impact marketing activities companies to
consumers' purchasing behavior and brand positioning against the competition. It also covers the
general issues related to marketing, and in particular marketing food products, as well as
promotion also contains a description of the individual components and their importance in
creating a brand image. Article includes the dairy sector in Poland and its amendments, as well as
to provide business Bakoma S.A. , with focus on promotional activity.