Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ zjawiska uczenia i zapominania na czas realizacji powtarzalnych procesów budowlanych realizowanych w warunkach losowych

Tytuł:
Wpływ zjawiska uczenia i zapominania na czas realizacji powtarzalnych procesów budowlanych realizowanych w warunkach losowych
The impact of learning-forgetting phenomenon on duration of repetitive construction processes conducted in random conditions
Autorzy:
Biruk, S.
Rzepecki, L.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/887246.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Tematy:
przedsiewziecia budowlane
prace budowlane
harmonogramy prac
procesy powtarzalne
planowanie
teoria uczenia i zapominania
symulacja cyfrowa
Źródło:
Scientific Review Engineering and Environmental Sciences; 2017, 26, 2[76]
1732-9353
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wpływ zjawiska uczenia się i zapominania na czas realizacji powtarzalnych procesów budowlanych realizowanych w warunkach losowych. Przedsięwzięcia budowlane często obejmują swym zakresem roboty wielokrotnie powtarzane na identycznych lub podobnych obiektach lub ich częściach, zwanych działkami roboczymi. Cykliczność procesów budowlanych umożliwia zastosowanie teorii uczenia się i zapominania do planowania realizacji przedsięwzięć budowlanych. W artykule przedstawiono przykład zastosowania teorii uczenia i zapominania w procesie planowania realizacji wielokondygnacyjnego budynku mieszkalnego w warunkach losowych.

The impact of learning–forgetting phenomenon on duration of repetitive construction processes conducted in random conditions. Construction projects encompass repetitive works carried out on the same or similar object parts, called working units. Due to the cyclical nature of construction processes it is possible to use the learning– –forgetting theory to construction projects scheduling. The article shows an example of using learning–forgetting theory in the planning of implementation multi-storey residential building in random conditions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies