Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie promocji uzupełniającej w marketingu ekologicznym

Tytuł:
Znaczenie promocji uzupełniającej w marketingu ekologicznym
The importance of supplementary promotion in ecological marketing
Autorzy:
Koreleska, E.
Wozniak, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/884410.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych
Tematy:
marketing ekologiczny
promocja
promocja uzupelniajaca
konsumenci
badania ankietowe
Polska
Źródło:
Technika Rolnicza Ogrodnicza Leśna; 2012, 05
1732-1719
2719-4221
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies