Tytuł pozycji:
Formy i organizacja sprzedaży produktów żywnościowych w handlu detalicznym
- Tytuł:
-
Formy i organizacja sprzedaży produktów żywnościowych w handlu detalicznym
Forms and organization of sale of food products in retail trade
- Autorzy:
-
Bak-Filipek, E.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/870498.pdf
- Data publikacji:
-
2014
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2014, 16, 6
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono i omówiono różne formy sprzedaży detalicznej, za pomocą których można dokonywać
sprzedaży produktów żywnościowych. Do produktów żywnościowych zalicza się typowe artykuły
żywnościowe oraz napoje bezalkoholowe. Najbardziej rozpowszechnioną formą sprzedaży produktów
żywnościowych w Polsce jest sprzedaż sklepowa oraz sprzedaż pozasklepowa, do której zalicza się sprzedaż
targowiskową i bazarową oraz sprzedaż realizowaną przez placówki gastronomiczne. Analizą objęto dane za
lata 2005-2012. Dokonano przeglądu różnych form sprzedaży stanowiących potencjalny kanał dystrybucji
żywności w ujęciu ogółem oraz w układzie regionalnym.
The paper aims to present the various forms of retail sales, which can be used to sell of food products.
Food products include typical foods and soft drinks. The most common form of sales of food products in
Poland shop sales and sales outside the storefront, which include market sales and bazaars and sales made
through catering establishments.