Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Type of agritourism promotional activities in the opinions of university and secondary school students

Tytuł:
Type of agritourism promotional activities in the opinions of university and secondary school students
Rodzaje promocji działalności agroturystycznej w opinii studentów i uczniów
Autorzy:
Roman, M.
Nuszkiewicz, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/870179.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Tematy:
agritourism
agritourism farm
service
market
promotion activity
opinion
university
secondary school
student
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2014, 16, 4
1508-3535
2450-7296
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents forms of promotion used by agritourism farm owners in the opinions of 139 students of the University of Life Sciences – SGGW in Warsaw and 35 secondary education students of Jadwiga Dziubińska Agricultural Education Centre Schools in Golądkowo. The paper presents segments of the market for agritourism services in the opinions of survey respondents. According to university and secondary school students, most owners of agritourism farms promote their facilities on their own websites. In the opinion of secondary school students, service providers also promote their facilities on tourism fairs and in the traditional media. However, in the opinion of students entering higher education, as well as those who are prospective graduates, a very important way to promote an agritourism offer is the information transmitted in direct contacts. According to the respondents, families with children most often buy agritourism services.

Zaprezentowano stosowane przez właścicieli gospodarstw agroturystycznych formy promocji w opinii 139 studentów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i 35 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Przedstawiono także segmenty rynku usług agroturystycznych w opinii osób biorących udział w badaniach. Zdaniem studentów i uczniów właściciele gospodarstw agroturystycznych w większości promują swoje obiekty na własnych stronach internetowych. W opinii uczniów usługodawcy promują swoje obiekty również na targach turystycznych i przez media tradycyjne. W opinii studentów rozpoczynających studia wyższe, jak i osób kończących studia bardzo ważnym sposobem promocji oferty agroturystycznej jest informacja przekazywana w kontaktach bezpośrednich. Według badanych osób najczęściej z usług gospodarstw agroturystycznych korzystają rodziny z dziećmi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies