Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w budowaniu konkurencyjnej oferty rynkowej The role of traditional and regional products in building a competitive market offer
Artykuł dotyczy roli produktów regionalnych i tradycyjnych w budowaniu konkurencyjnej oferty rynkowej.Wykorzystując
dostępną literaturę oraz informacje zawarte na stronach internetowych, scharakteryzowano rynek tradycyjnej i regionalnej
żywności w Polsce, korzyści i perspektywy doskonalenia tej dziedziny w celu długofalowego rozwoju obszarów wiejskich.
The paper aims to present traditional and regional food products, which are subject of increasing interest.The
analysis were made based on secondary data sources and personal research. Thanks to available literature, articles in
trade magazines and information on governmental websites, there was defi ned and characterised market of traditional
and regional foods, consumer behavior, describes national and international distinctive product systems, promotional
programs. In addition, there were conducted surveys which examined the degree of awareness and recognition of
these products among Polish consumers and their relationship to traditional and regional foods. Whole analysis
served to illustrate the position that these products have on the food market in comparison to conventional products.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00