Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ceny usług agroturystycznych w województwie wielkopolskim

Tytuł:
Ceny usług agroturystycznych w województwie wielkopolskim
The prices of agritourism services in Wielkopolska voivodship
Autorzy:
Jeczmyk, A.
Sammel, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/868576.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2012, 14, 3
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nie ma jednolitych zasad ustalania cen, gdyż decydują o nich nie tylko oferowane usługi i ich jakość, ale również sytuacja na rynku. To prawidłowo określone ceny wynajmu kwater lub proponowanych usług dodatkowych decydują o pozytywnych wynikach działalności agroturystycznej. Ceny ofert proponowanych przez gospodarstwa agroturystyczne były zróżnicowane. Celem artykułu była analiza poziomu cen usług agroturystycznych i ich zróżnicowanie na terenie województwa wielkopolskiego. Dokonano celowego doboru próby, którą były opisy ofert 379 gospodarstw agroturystycznych dostępnych na stronie Wojewódzkiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.

The paper analyzes farm tourism price level and variability in Wielkopolska voivodeship using the data about the offered services and prices from the sample of 379 agritourism farms posted at the Provincial Agricultural Advisory Centre in Poznań webpage (http://wrow.wodr.poznan.pl/). Agritourism is still evolving and adapting to the changing market conditions. Prices of agrotourist services vary, while they are the most important information about the services. Price formation rules are unclear because they are determined by the set of offered services and their quality, but also the market situation. The setting of accommodation or additional offered service prices determine the agritourism operator’s revenue.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies