Przedsiębiorstwa dążące do zdobycia przewagi konkurencyjnej nieustannie dokonują strategicznych wyborów, które mają doprowadzić je do rynkowego sukcesu. Jednym ze sposobów budowania przewagi nad konkurentami w dłuższej perspektywie czasowej mogą być współcześnie działania społecznie odpowiedzialne. Prezentowane w artykule treści teoretyczne potwierdzają przyjęte założenie, natomiast zamieszczone wyniki badań ukazują niezadowalający, wśród pracowników i kadry kierowniczej, poziom wiedzy na temat samej idei CSR oraz możliwości budowania przewagi konkurencyjnej w oparciu o wartości zgodne z tą koncepcją działań.
Organizations that aspire for getting competition advantage, continually working on strategic choices that should lead them to market's success. One of the way of building strategic advantage over competitors in long rage perspective could be taking activities towards social responsibility. The theoretical content presented in the article confirms assumptions but the results of research evidently show that among employees and managers knowledge of CSR is unsatisfactory. They do not have enough knowledge about the CSR idea and also about possibilities of building competitive advantage based on values according to CSR concept.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00