Tytuł pozycji:
Budowanie relacji z klientem w agroturystyce - wyzwanie czy konieczność?
- Tytuł:
-
Budowanie relacji z klientem w agroturystyce - wyzwanie czy konieczność?
Building relationships with the customer of agrotourism farm - challenge or necessity?
- Autorzy:
-
Karbowiak, K.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/868284.pdf
- Data publikacji:
-
2014
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2014, 16, 6
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest ukazanie zagadnienia potrzeby budowania relacji z klientem w działalności
agroturystycznej. W obecnych czasach budowanie relacji z klientem stanowi podstawę funkcjonowania
przedsiębiorstw. Dotyczy to również działalności agroturystycznej. Analizę przedstawiono w oparciu o
badanie ankietowe przeprowadzone w grupie 50 gospodarstw agroturystycznych. W wyniku przeprowadzonych
badań ustalono, że prawie połowa badanych uwzględniała dbałość i nastawienie na klienta, gdy
rozpoczynała działalność. Prawie 75% badanych utrzymuje z klientami trwałą więź.
The present time to build a relationship with the customer is the base of operation of any enterprises.
This also applies to the activities of agritourism. Analysis are based on a survey conducted in a group of
50 agritourism farm. Aim of this article is to present the needs to build relationships with clients of tourism
farm. The result of the study found that almost half of the respondents to take into account the care and
customer focus when starting. Nearly 75% of respondents maintain lasting relationship with our customers.