Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy konsumentów względem usług turystycznych na wsi na Pomorzu Środkowym w sezonie 2014/2015

Tytuł:
Postawy konsumentów względem usług turystycznych na wsi na Pomorzu Środkowym w sezonie 2014/2015
Consumers attitudes to services of rural tourism in Central Pomerania in 2014/2015 season
Autorzy:
Feczko, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/868141.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2015, 17, 2
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań było poznanie postaw mieszkańców Pomorza Środkowego w zakresie konsumpcji produktów turystyki wiejskiej. Badania przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 209 osób. Wykonano je metodą wywiadu z wykorzystaniem kwestionariusza na przełomie lat 2014 i 2015. Społeczność Pomorza Środkowego bezzasadnie wysoko oceniała rodzime produkty i konkurencyjność/eksport z polskiej gospodarki. Zarządzanie dalszym rozwojem strategicznym i operacyjnym Pomorza Środkowego, szczególnie wykorzystywanie zasobów i organizowanie doskonalenia obsługi ruchu turystycznego, wymaga systemowego wykorzystywania modyfikowanych pakietów produktów turystycznych, również przez zmniejszanie sezonowości, powiększanie liczby i jakości wyjazdów weekendowych, rozwój turystyki ochrony zdrowia oraz polepszanie własnego wyglądu.

The aim of study was to investigate the inhabitants’ selected attitudes related to consumption of tourists products on rural areas in Central Pomerania (Poland 2015), according to the management of development this areas. Research on inhabitants’ attitudes was conducted on a 209 representative group of people. The questionnaire-based interview method was used at the turn of the year 2014/2015. Management of further strategic and operational development of Central Pomerania, in particular utilizing resources and organizing upgrades of tourist traffic services, requires the systematic use of modified packages of tourist products. Reducing seasonality, increasing weekend trips both in quantity and quality, developing tourism for health care and improving looks are all significant.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies