Tytuł pozycji:
Postawy konsumentów względem usług turystycznych na wsi na Pomorzu Środkowym w sezonie 2014/2015
- Tytuł:
-
Postawy konsumentów względem usług turystycznych na wsi na Pomorzu Środkowym w sezonie 2014/2015
Consumers attitudes to services of rural tourism in Central Pomerania in 2014/2015 season
- Autorzy:
-
Feczko, J.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/868141.pdf
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2015, 17, 2
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań było poznanie postaw mieszkańców Pomorza Środkowego w zakresie konsumpcji produktów
turystyki wiejskiej. Badania przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 209 osób. Wykonano je metodą
wywiadu z wykorzystaniem kwestionariusza na przełomie lat 2014 i 2015. Społeczność Pomorza Środkowego
bezzasadnie wysoko oceniała rodzime produkty i konkurencyjność/eksport z polskiej gospodarki. Zarządzanie
dalszym rozwojem strategicznym i operacyjnym Pomorza Środkowego, szczególnie wykorzystywanie zasobów
i organizowanie doskonalenia obsługi ruchu turystycznego, wymaga systemowego wykorzystywania modyfikowanych
pakietów produktów turystycznych, również przez zmniejszanie sezonowości, powiększanie liczby
i jakości wyjazdów weekendowych, rozwój turystyki ochrony zdrowia oraz polepszanie własnego wyglądu.
The aim of study was to investigate the inhabitants’ selected attitudes related to consumption of tourists
products on rural areas in Central Pomerania (Poland 2015), according to the management of development
this areas. Research on inhabitants’ attitudes was conducted on a 209 representative group of people. The
questionnaire-based interview method was used at the turn of the year 2014/2015. Management of further
strategic and operational development of Central Pomerania, in particular utilizing resources and organizing
upgrades of tourist traffic services, requires the systematic use of modified packages of tourist products.
Reducing seasonality, increasing weekend trips both in quantity and quality, developing tourism for health
care and improving looks are all significant.