Scharakteryzowano polski rynek wina oraz zmiany jakie na nim zachodziły w latach 1999-2009.
W tym celu użyto tradycyjnych technik eksploracji danych. Do prezentacji rozkładu geograficznego spo-
życia wina w polskich gospodarstwach domowych wykorzystano gradacyjne techniki prezentacji danych
geograficznych. Głównym materiałem badawczym były dane pochodzące z GUS.
In this article authors characterized polish market of wine in years 1999-2009. We investigate changes
on polish wine market before and after join of Poland to European Union. To reach goals we used traditional
methods of data presentation and also more advanced statistical methods, especially to geographic
presentation of wine consumption. Analysis were mostly based on data obtained from Central Statistical
Office of Poland.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00