Celem badań była próba wskazania częstotliwości i przyczyn rekomendacji klientów na temat
wyboru miejsca zakupu produktów spożywczych. W badaniach ankietowych wzięło udział 270 respondentów.
Badania przeprowadzono w połowie 2013 roku. Opinie konsumenckie na rynku produktów żywnościowych
mogą dotyczyć nie tylko konkretnych wyrobów i marek, ale także miejsc ich sprzedaży. Wyniki badań
pokazują dużą częstotliwość takich zachowań, zarówno jeśli chodzi o rekomendacje o charakterze pozytywnym,
jak i negatywnym. Rekomendacje cieszą się dużym zaufaniem klientów. Główną tego przyczyną
są atrakcyjne ceny, odpowiedni dobór asortymentu i promocje handlowe.
The aim of the paper was to identify the frequency and causes of customer feedback on the choice of
buying food products. Using an online survey performed surveys 270 respondents. The study was conducted
in mid-2013. Consumer recommendations (WOM) on the market food products may not only apply to specific
products or brands but also of their place of sales. The aim of the publication is an attempt to indicate the
frequency and causes of consumers recommendations on places selling food. The results show a high frequency
of such behavior, both in terms of positive and negative recommendations. Consumers claim that the opinions
of other people are trustworthy. The main cause of positive WOM is attractive prices, appropriate selection
of the products and sales promotion.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00