Tytuł pozycji:
Franczyza w warunkach globalizacji
- Tytuł:
-
Franczyza w warunkach globalizacji
Franchise under conditions of globalization
- Autorzy:
-
Czerwinska-Kayzer, D.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/865017.pdf
- Data publikacji:
-
2009
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2009, 11, 3
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Franczyza to system sprzedaży towarów i usług, który oparty jest na ścisłej współpracy między dwoma odrębnymi i niezależnymi przedsiębiorstwami - franczyzodawcą i franczyzobiorcą. Prowadzenie działalności w ten sposób, dla obu stron przynosi korzyści, a mianowicie franczyzodawca rozbudowuje sieć placówek ze swoim znakiem, bez ryzyka inwestycyjnego i finansowego, a franczyzobiorca ma możliwość relatywnie łatwego wejścia na rynek pod znana nazwą, co powoduje łatwiejsze pozyskanie klientów oraz dostęp do lepszej jakości materiałów i towarów na korzystniejszych warunkach.
A franchise is a system of the sale of the goods and services which is based on the close cooperation between two separate and independent enterprises - the franchisor and the franchisee. The conduct of business in this form is beneficial for both parties. The franchisor is developing the network of offices with its logo on the unrestricted area, without suffering the financial and investment risk. The franchise has the possibility of the simpler market penetration with the recognizable logo, what is creating chances of winning a client and the access to the good quality of materials.