Tytuł pozycji:
Źródła informacji jako determinanta popytu na niszowe produkty turystyki wiejskiej
- Tytuł:
-
Źródła informacji jako determinanta popytu na niszowe produkty turystyki wiejskiej
Sources of information as a determinant of demand for niche products of rural tourism
- Autorzy:
-
Zawadka, J.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/862946.pdf
- Data publikacji:
-
2017
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2017, 19, 1
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu było przybliżenie istoty popytu turystycznego i jego uwarunkowań, a także
zaprezentowanie wpływu informacji na znajomość i popularność niszowych produktów turystyki wiejskiej,
których przykładem są produkty o charakterze kulinarnym. Badaniami objęto 830 respondentów.
Świadomość istnienia i popularność analizowanych produktów była stosunkowo niewielka. Należy jednak
zauważyć, że działania promocyjno-informacyjne służące ich propagowaniu były przez badanych
dostrzegane i wykorzystywane. Zdynamizowanie ich i nadanie im charakteru cyklicznego przyczyniłoby
się do większego zainteresowania ze strony odwiedzających.
The purpose of the paper was to present the essence of tourism demand and its determinants, as well as to present
the effect of information on knowledge and popularity of niche products of rural tourism, for example products of a
culinary. The survey included 830 respondents. Awareness of the existence and popularity of the analyzed products
was relatively small. It should be noted, however, that the promotion and information activities aimed at promoting
them were perceived by the respondents. Dynamising them and giving them a recurring character would contribute
to a greater interest by the visitors.