Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Information needs of entrepreneurs operating their businesses

Tytuł:
Information needs of entrepreneurs operating their businesses
Potrzeby informacyjne przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą
Autorzy:
Kaluza, H.
Ginter, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/862874.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Tematy:
information demand
entrepreneur
business
rural area
enterprise
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2013, 15, 5
1508-3535
2450-7296
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to identify the most important information needs of entrepreneurs from Mazovia, with special focus on rural areas. Enterprises located in Mazovia, including rural areas, have reported various information needs, which unfortunately are not met. A total of 145 firms situated in the Mazovia region were surveyed, including 37 in rural areas. The information needs that were the most important for all respondents were connected with current legal regulations and changes to law. Contacts with clients and the media were their basic source of information. Trade magazines, scientific conferences and symposiums were the least preferred options of access to information. Entrepreneurs highly value integrated information offers defined as providing information in a complex manner. Such an offer should ensure effective data collection, organisation of transfer and good access, which may often determine the success of business operations.

Celem badań było zidentyfikowanie najbardziej istotnych potrzeb informacyjnych dla przedsiębiorców z obszaru Mazowsza, w tym ze szczególnym uwzględnieniem z obszarów wiejskich. Przedsiębiorstwa lokalizowane na Mazowszu, w tym na obszarach wiejskich, mają różnorodne potrzeby informacyjne, ale niestety nie są one zaspokajane. Liczba badanych przedsiębiorstw na Mazowszu wynosiła 145, przy czym na obszarach wiejskich było ich 37. Najbardziej istotne potrzeby informacyjne, zarówno dla całej grupy respondentów, jak i dla firm z obszarów wiejskich, dotyczyły obowiązujących regulacji prawnych i zmian w prawie. Najważniejszym źródłem informacji dla badanych przedsiębiorstw z obszarów wiejskich były kontakty z klientami oraz media. Pisma branżowe oraz konferencje oraz sympozja naukowe stanowiły najmniej preferowane przez respondentów źródła informacji. Dla przedsiębiorców istotna jest zintegrowana oferta informacyjna, rozumiana jako podaż informacji o kompleksowym charakterze. Oferta taka powinna zapewniać przedsiębiorstwom efektywne gromadzenie danych, organizację ich przepływu i sprawny dostęp do danych, co niejednokrotnie może mieć wpływ na osiągnięcie sukcesu w biznesie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies