Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Realizacja polityki w zakresie wspierania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie województwa małopolskiego

Tytuł:
Realizacja polityki w zakresie wspierania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie województwa małopolskiego
Implementation of policies to support innovation in small and medium-sized companies in Poland on the example of Malopolska province
Autorzy:
Zuzek, D.K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/862579.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2016, 18, 1
1508-3535
2450-7296
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obecna polityka gospodarcza w Polsce w stosunku do innowacji koncentruje się na integracji i stymulowaniu innowacyjnej przedsiębiorczości w odniesieniu do małych i średnich przedsiębiorstw. Transfer i komercjalizacja technologii jest ważnym instrumentem polityki względem tego sektora. Obejmuje on specjalne formy pomocy, które umożliwiają przedsiębiorstwom skutecznie zarządzać rozwojem nowych usług, produktów, technologii, marketingu. Badania w tym zakresie przeprowadzono w 2014 roku na próbie 150 przedsiębiorców prowadzących swoją działalność w województwie małopolskim. Zebrane wyniki poddano analizie statystycznej przy użyciu analizy rang Kruskala-Wallisa oraz korelacji rang gamma.

The current economic policy in Poland in relation to innovation and entrepreneurship is concentrated on integrating and stimulating of innovative entrepreneurship and supporting the innovation of SMEs. Transfer and commercialization of technology is an important policy instrument towards SMEs. It spans specialized forms of innovation stimulating help in the SMEs sector, which make it possible for the enterprises to manage effectively the development of new services, products, technologies, marketing models. The author’s own study was carried out with the participation of 150 entrepreneurs from the Malopolska Province. The collected results were subjected to statistical analysis using the Kruskal-Wallis rank method and rank correlation gamma method.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies