Tytuł pozycji:
Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami
- Tytuł:
-
Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami
Social media as a tool of communication between company and customers
- Autorzy:
-
Werenowska, A.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/842103.pdf
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej; 2016, 113
2081-6979
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie