Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Organizacja, funkcjonowanie i efektywnosc struktur marketingowych na rynku ziemniaka. Sprawozdanie z konferencji naukowej 23-24 pazdziernika 1997 w Boninie

Tytuł:
Organizacja, funkcjonowanie i efektywnosc struktur marketingowych na rynku ziemniaka. Sprawozdanie z konferencji naukowej 23-24 pazdziernika 1997 w Boninie
Autorzy:
Chotkowski, J
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/835208.pdf
Data publikacji:
1997
Wydawca:
Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Tematy:
producenci
Bonin konferencja
grupy marketingowe
ziemniaki
konferencje
marketing
rynek ziemniaczany
producer
Bonin conference
marketing group
potato
conference
potato market
Źródło:
Ziemniak Polski; 1997, 4; 27-32
1425-4263
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies