Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie wybranych kryteriów innowacyjności produktów spożywczych przez konsumentów

Tytuł:
Postrzeganie wybranych kryteriów innowacyjności produktów spożywczych przez konsumentów
Consumers’ perception of selected criteria of food product innovation
Autorzy:
Bialoskurski, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/827329.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Technologów Żywności
Tematy:
nowe produkty
produkty spozywcze
innowacje
konsumenci
nabywcy
postrzeganie produktu
Źródło:
Żywność Nauka Technologia Jakość; 2016, 23, 5
1425-6959
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies