The introduction of market economy in Poland resulted in emerging of many private companies which, as a result of ever increasing competition, flooded almost every field of the market, including the production of vermicompost.
The companies dealing with vermiculture concentrated their activity on an extremely narrow and specialized part of the market and, therefore, their functioning included an element of a high risk.
The source of knowledge and practical experience that makes solving problems of vermicompost producers possible is marketing, the rules of which are becoming known more and more commonly to the owners of small companies.
Wprowadzenie w Polsce gospodarki rynkowej zaowocowało powstaniem wielu prywatnych przedsiębiorstw, które na skutek nasilającej się konkurencji opanowały niemalże każdą płaszczyznę rynku, w tym również produkcję wermikompostu. Firmy zajmujące się wermikulturą podjęły koncentrację działania na niezwykle wąskim i wyspecjalizowanym wycinku rynku, przez co ich funkcjonowanie związane jest z dużym ryzykiem. Źródłem wiedzy i praktycznych doświadczeń umożliwiających rozwiązywanie problemów producentów wermikompostu jest marketing, którego zasady i narzędzia coraz powszechniej są wykorzystywane przez właścicieli małych firm.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00