The influence of oxygenated diesel fuel containing n-butanol on a passenger car exhaust emissions
was tested over the NEDC transient cycle. The tests showed that a diesel fuel/butanol blend, containing 10% of
n-butanol, caused a significant decrease in PM and smoke emissions, had no effect on NOx and CO2 emissions
and brought about higher CO and HC emissions. The most favourable fact resulting from the butanol application
as diesel fuel component is that it produces desirable changes in PM/NOx trade-off.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00