Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mathematical model of choice of the switcher’s optimal operating mode which work on the system of two units on the basis of fuel rate diminishing criterion

Tytuł:
Mathematical model of choice of the switcher’s optimal operating mode which work on the system of two units on the basis of fuel rate diminishing criterion
Мodel' vybora optimal'nykh rezhimov raboty manevrovykh teplovozov, kotorye rabotajut po sisteme dvukh edinic na osnove kriterija snizhenija raskhoda topliva
Autorzy:
Falendish, A.
Gatchenko, V.
Beletsky, Y.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/791877.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Komisja Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa
Tematy:
mathematical model
calculation
energy expense
work optimization
diesel engine
diesel locomotive
operating mode
work
Źródło:
Teka Komisji Motoryzacji i Energetyki Rolnictwa; 2012, 12, 4
1641-7739
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies