Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Użyteczność nauczania przedmiotów ilościowych na kierunku ekonomia w opiniach studentów

Tytuł:
Użyteczność nauczania przedmiotów ilościowych na kierunku ekonomia w opiniach studentów
Student’s opinions about utility of teaching of quantitative subjects on the economics major
Autorzy:
Bak, I.
Wawrzyniak, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/78713.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. Wydawnictwo Uczelniane ZUT w Szczecinie
Tematy:
nauczanie
ekonomia
kierunki studiow
przedmioty nauczania
studenci
opinie studentow
badania ankietowe
metody ilosciowe
praca zawodowa
Źródło:
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica; 2009, 56
2081-0644
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of article is the try to answer for the question if the teaching of quantitative methods to increase student’s skills to analyses of complex economics and socials processes and also to solve economics problems and to make a decision. To gain the answer for the above mentioned question the surveys research carried out. Student’s of master studies and part-time student’s of economics major at the Faculty of Economics at West Pomeranian University of Technology in years 2007/2008 i 2008/2009.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies