Użyteczność nauczania przedmiotów ilościowych na kierunku ekonomia w opiniach studentów Student’s opinions about utility of teaching of quantitative subjects on the economics major
The aim of article is the try to answer for the question if the teaching of quantitative
methods to increase student’s skills to analyses of complex economics and socials processes
and also to solve economics problems and to make a decision. To gain the answer for the
above mentioned question the surveys research carried out. Student’s of master studies and
part-time student’s of economics major at the Faculty of Economics at West Pomeranian University
of Technology in years 2007/2008 i 2008/2009.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00