Merytoryczne i formalne oczekiwania studentów dotyczące przedmiotu analiza finansowa – wyniki badań Technical and formal students expectations in the scope of financial analysis classes – findings of research
The main aim of the article is to present expectations of students attending the „Financial
Analysis in a Company” classes. Expectations were examined in three areas connected with
a subject, a structure of a teaching process and a person leading classes. Conducted
questionnaire surveys let explicitly state that students expect getting the working knowledge
that they will be able to use in their future career. They also determine preferential treatment of
students connected with a way to pass the subject or qualifications of people leading classes.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00