Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"They can achieve their aims without native skills in the field of work or studies": Hungarian students views on English as lingua franca

Tytuł:
"They can achieve their aims without native skills in the field of work or studies": Hungarian students views on English as lingua franca
Autorzy:
Kontra, Edit H.
Csizer, Kata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/781061.pdf
Data publikacji:
2011-04
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
English as a lingua franca
EFL users
native and non-native speakers
ELF awareness
native varieties
Źródło:
Studies in Second Language Learning and Teaching; 2011, 1, 1; 135-152
2083-5205
2084-1965
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article explores the potential offered by complexity theories for understanding language learners’ sense of self and attempts to show how the self might usefully be conceived of as a complex dynamic system. Rather than presenting empirical findings, the article discusses existent research on the self and aims at outlining a conceptual perspective that may inform future studies into the self and possibly other individual learner differences. The article concludes by critically considering the merits of a complexity perspective but also reflecting on the challenges it poses for research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies