Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Second language writing anxiety, computer anxiety, and performance in a classroom versus a web-based environment

Tytuł:
Second language writing anxiety, computer anxiety, and performance in a classroom versus a web-based environment
Autorzy:
Dracopoulous, Effie
Pichette, Francois
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/780923.pdf
Data publikacji:
2011-04
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
writing anxiety
computer anxiety
second language learning
ESL
distance learning
Źródło:
Studies in Second Language Learning and Teaching; 2011, 1, 1; 101-117
2083-5205
2084-1965
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study examined the impact of writing anxiety and computer anxiety on language learning for 45 ESL adult learners enrolled in an English grammar and writing course.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies