Tytuł pozycji:
Promotion of the Polish furniture industry abroad
- Tytuł:
-
Promotion of the Polish furniture industry abroad
Promocja polskiego przemysłu meblarskiego za granicą
- Autorzy:
-
Bielecka, M.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/7665.pdf
- Data publikacji:
-
2014
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Annals of Warsaw University of Life Sciences - SGGW. Forestry and Wood Technology; 2014, 88
1898-5912
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The furniture sector in Poland has been achieving very good export performance. The factors that contribute to it are: well-established brand of the Polish manufacturers abroad, belief in good quality of products manufactured in Poland, access to raw materials base and relatively low manufacturing costs in Poland. Nevertheless, a major challenge for the furniture industry is to establish its position in global design and to create aesthetic trends. While strengthening the position of Poland on the international markets it is also worth paying attention to several instruments, such as market research or cooperation with schools and universities, which could contribute to an increase in competitiveness of the Polish companies in the furniture sector.
Promocja polskiego przemysłu meblarskiego za granicą. Branża meblarska w Polsce osiąga w ostatnich latach bardzo dobre wyniki eksportu. Przyczyniają się do tego dobrze ugruntowana marka polskich producentów mebli za granicą, przekonanie o dobrej jakości produktów wykonywanych w Polsce, dostęp do bazy surowcowej oraz względnie niskie koszty produkcji w Polsce. Niemniej dużym wyzwaniem przemysłu meblarskiego jest ugruntowanie pozycji w światowym wzornictwie i kreowanie trendów estetycznych. Umacniając pozycję Polski na rynkach międzynarodowych warto zwrócić uwagę na kilka instrumentów, które mogłyby przyczynić się do zwiększenia konkurencyjności polskich firm z branży meblarskiej, takich jak badania rynku czy współpraca ze szkołami i uczelniami.