Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Scientific structures versus the structure of science in cognitive development and teaching

Tytuł:
Scientific structures versus the structure of science in cognitive development and teaching
Autorzy:
Freudenthal, Hans
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/749076.pdf
Data publikacji:
1987
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Matematyczne
Źródło:
Didactica Mathematicae; 1987, 7, 01
2353-0960
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article contains no abstract

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies