Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola kontekstów na lekcji matematyki: czy „urealniają” one matematykę?

Tytuł:
Rola kontekstów na lekcji matematyki: czy „urealniają” one matematykę?
Autorzy:
Boaler, Jo
Turnau, Stefan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/749002.pdf
Data publikacji:
1996
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Matematyczne
Źródło:
Didactica Mathematicae; 1996, 18, 01; 57-70
0208-8916
2353-0960
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies