Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcje pojęcia kresu zbioru ograniczonego kształtowane w procesie nauczania-uczenia się matematyki

Tytuł:
Koncepcje pojęcia kresu zbioru ograniczonego kształtowane w procesie nauczania-uczenia się matematyki
Autorzy:
Bugajska-Jaszczołt, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/748846.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Matematyczne
Źródło:
Didactica Mathematicae; 2003, 25, 01; 248-261
0208-8916
2353-0960
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies