Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An advertising fee in a system of local fees

Tytuł:
An advertising fee in a system of local fees
Autorzy:
Jacek, Jaworski,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/708581.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Źródło:
Central European Review of Economics & Finance; 2017, 20, 4; 5-15
2082-8500
2083-4314
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An advertising fee was introduced to the system of fees and local taxes, becoming a financial tool to shape the space and increase the budget revenues of local government units in Poland. This article is intended to describe the fee structure itself, determine its subjective and objective scope and discuss exemptions from advertising fees. Given that the text is a follow-up to an academic conference attended also by local government representatives, particular attention was paid to the practical evaluation of the risk and difficulties communes may face during the collection of advertising fees.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies