Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogy – from common knowledge towards the synergy of experience, reflection and scientific knowledge

Tytuł:
Pedagogy – from common knowledge towards the synergy of experience, reflection and scientific knowledge
Autorzy:
Lewowicki, Tadeusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/703859.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
pedagogy
history of pedagogy
experience
reflection
scientific knowledge
Źródło:
Nauka; 2007, 4
1231-8515
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents a history of pedagogy initially as the area of philosophical reflection, then emerging more clearly as a separate branch of knowledge, and eventually an independent discipline embracing extensive and diverse scope of problems. The leading themes are the changes in the understanding of pedagogy and the ways cultivated in it. The problems of modern pedagogy and the condition of Polish pedagogical environments have been outlined. Also, the emphasis is laid on social obligation of pedagogical discipline and its links with educational practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies