Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przedsiębiorstwo społeczne w teorii konfirmy

Tytuł:
Przedsiębiorstwo społeczne w teorii konfirmy
Autorzy:
Florczak, Ewelina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/698047.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
konfirma
przedsiębiorstwo społeczne
gospodarka
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2011, 20, 3; 40-47
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł poświęcony jest dyskusji na temat miejsca przedsiębiorstwa społecznego w teorii konfirmy. Autorka przedstawia charakterystyczne zagadnienia, które teoria ta definiuje, a przedstawiona interpretacja ma na celu wskazanie miejsc dla przedsiębiorstw społecznych w strukturach gospodarki – w jej sferze ekonomicznej i społecznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies