Pracownicy wiedzy to powiększająca się grupa pracowników, która stanowi nową jakość, szczególnie cenną dla organizacji. Firmy nie do końca wiedzą jak nimi zarządzać, aby ich utrzymać, w pełni korzystać z potencjału i zapewniać dalszy rozwój satysfakcjonujący obie strony. W artykule zostało zdefiniowane pojęcie pracownika wiedzy, jego cechy charakterystyczne i wyróżniające. Autor podkreśla, że każda organizacja musi stawiać czoło wyzwaniom, jakie niesie z sobą pojawienie się tej nowej grupy pracowników.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00