Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie pracownikami wiedzy

Tytuł:
Zarządzanie pracownikami wiedzy
Autorzy:
Łysik, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/698043.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
wiedza
pracownicy
przedsiębiorstwo
zarządzanie
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2011, 20, 3; 57-62
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pracownicy wiedzy to powiększająca się grupa pracowników, która stanowi nową jakość, szczególnie cenną dla organizacji. Firmy nie do końca wiedzą jak nimi zarządzać, aby ich utrzymać, w pełni korzystać z potencjału i zapewniać dalszy rozwój satysfakcjonujący obie strony. W artykule zostało zdefiniowane pojęcie pracownika wiedzy, jego cechy charakterystyczne i wyróżniające. Autor podkreśla, że każda organizacja musi stawiać czoło wyzwaniom, jakie niesie z sobą pojawienie się tej nowej grupy pracowników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies