Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tworzenie wspólnej wartości jako nowe podejście do konkurencyjności firmy

Tytuł:
Tworzenie wspólnej wartości jako nowe podejście do konkurencyjności firmy
Autorzy:
Trzaskowski, Mariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/697880.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
wspólna wartość
przedsiębiorstwo
odpowiedzialność biznesu
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2012, 25, 4; 13-20
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Koncepcja tworzenia wspólnej wartości (Creating Shared Value, CSV), przedstawiona przez M. Portera i M. Kramera w 2011 r., ma prowadzić do uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki zaspokajaniu potrzeb społecznych oraz ekonomicznych w otoczeniu przedsiębiorstwa. Jej twórcy zidentyfikowali trzy sposoby tworzenia wspólnej wartości: nowe podejście do oferowanych produktów i usług, redefinicję produktywności w łańcuchu wartości, oraz budowę wspierających klastrów przemysłu w pobliżu przedsiębiorstwa. W artykule zostały zaprezentowane przypadki różnych firm, które stosują CSV. Autor podkreśla, że bez stworzenia efektywnego systemu pomiaru wartości ekonomicznej i społecznej, CSV stanie się niszową koncepcją, pozostającą bez większego wpływu na zarządzanie przedsiębiorstw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies