Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowa rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa

Tytuł:
Nowa rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa
Autorzy:
Dobiegała-Korona, Barbara
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/697861.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
kapitał klienta
zarządzanie wartością
relacje
przedsiębiorstwo
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2012, 23, 2; 64-75
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorstwa coraz szerzej wykorzystują zarządzanie wartością klienta i postrzegają korzyści tego procesu. Artykuł zawiera analizę obecnych kierunków rozwoju zarządzania kapitałem klienta i praktycznej ich adaptacji dla potrzeb budowy wartości przedsiębiorstwa. Na podstawie badań autorka konkluduje, że warunkiem koniecznym skutecznego wykorzystania bliskich relacji wartość klienta – wartość przedsiębiorstwa, jest wycena i wartościowanie tego co klient wnosi do firmy, oraz ukierunkowanie struktur organizacyjnych na wzrost wartości klientów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies