A child has hundreds of possibilities to explore the world: drawing, making music, painting, clay modelling, dancing, constructing, crying, playing with shadows. Respect for the talents of the child and the way a child develops is a starting point of this approach and it is up to adults to offer a rich environment, opportunities and materials and to create situations that allow children to further develop these opportunities. Reggio Emilia pays attention to all the languages and supports them even when children grow up.
Dziecko ma setki możliwości odkrywania świata: rysowanie, ekspresja muzyczna, malowanie, modelowanie z gliny, taniec, konstruowanie, płacz, bawienie się cieniami. Szacunek dla talentów dziecka i sposobu, w jaki rozwija się, jest punktem wyjścia charakteryzowanego w pracy podejścia. Zależy ono od dorosłych, którzy oferują bogate środowisko, możliwości i materiały oraz tworzą sytuacje, które pozwalają dzieciom wykorzystywać organizowane możliwości. Reggio Emilia zwraca uwagę na wszystkie języki dziecka i wsparcie nawet wówczas, gdy dzieci dorastają.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00